Foreningen

Warning: Undefined variable $linktype in /customers/c/b/9/vadehavssmedjen.dk/httpd.www/modules/mod_easy_fbsharebutton/mod_easy_fbsharebutton.php on line 16

Erhardt Ehmsen, formand

Tlf: 2147 9268

Gunnar Jensen, kasserer

Tlf: 30483558

Henning Markert

Flemming Egelund, suppl

Mail:

Christian Marcussen, suppl

Mail:

Vil du modtage vores nyhedsbrev så du altid hører om vores arrangementer?
    Så tilmeld dig herunder
    Eller bliv medlem af foreningen "Vadehavssmedjen" for et engangsbeløb kr. 300,-

OBS!
    MEDLEMSKAB ER FØRST GYLDIGT, når kassereren har modtaget beløbet via en af følgende
    - bankoverførsel til Reg-nr: 9827 – Konto-nr: 0000476757
    - MobilePay-nr 99432

Indtast dine oplysninger og klik på "Afmeld nyhedsbrev", hvis du ikke vil modtage det længere.

VADEHAVSSMEDJEN - M: erhardt@vadehavssmedjen.dk - T: 2147 9268